Umno Sebuah Parti Rasuah



Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed meminta ahli parti supaya tidak ghairah mengeluarkan kenyataan berhubung soal siapa yang bakal menjadi calon Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas, 4 November ini.

Beliau berkata, apa yang penting sekarang, setiap jentera dan ahli UMNO perlu bekerja keras bagi memastikan BN dapat merampas kembali kerusi DUN berkenaan.

“Saya rasa tidak perlulah kita cakap tentang calon. Lambat lagi (penamaan calon). Cakap-cakap tentang (siapa) calon ini tidak produktif...tiada hasil.

“Saya minta semua pihak berhenti bercakap tentang calon. Sudah pasti Pengarah Pilihan Raya (BN) ada cadangan dan kita akan akur kepada apa juga keputusan,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Sebelum ini, timbul cakap-cakap bahawa Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah akan diletakkan sebagai calon BN pada pilihan raya kecil itu.

TPM: Bekas Calon Menentang Presiden Umno, Menteri Kewangan Malaysia dan Kini Ahli Parlimen akan bertanding Kerusi Dewan Undangan...Guano pulak!

m

0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda