Sungguh malang, tulisan "Muhammad" dalam Arab secara terbalik diguna dan dipakai di dada seorang daripada peraga fesyen yang tidak menutup aurat yang disifatkan sebagai menghina Islam dalam Pesta Fesyen Islam atau Islamic Fashion Festival (IFF)

"Kita berarak bantah kartun Nabi yang dibuat di Denmark, di sini di Malaysia, seluruh maruah Islam ditelanjangkn oleh IFF tersebut," kata Ahli Parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo' Hj Ghazali kepada Harakahdaily.

Beliau mengulas IFF yang dianjurkan oleh Rosmah baru-baru ini, walaupun dilabelkan Islamik tetapi fesyen yang diperagakan tidak sesuai dengan Islam bahkan Rosmah sendiri tidak memakai pakaian yang sesuai dengan Islam ketika merasmikan program IFF itu...( baca selanjutnya......)

Dewan pemuda PAS pusat akan berhimpun secara aman bagi membantah tindakan isteri Perdana Menteri itu yang didakwa jelas menghina syariat Islam dan Rasulullah SAW pada penganjuran festival fesyen 'Islam' di Kuala Lumpur itu.

"Kita desak Rosmah bertaubat dan minta maaf kepada umat Islam secara terbuka," kata Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hassan. ( ikuti lagi di sini......)

TPM: Islam Hadhari atau Islam 1Malaysia. Alangkah ramainya pak angguk di dalam Umno hinggakan apa yang para pemimpin dan isteri mereka buat, boleh mereka buat taktau saja... Islam tercalar ke, Melayu tergugat ker....negara tergencat ker....maruah tergadai ke..... pak angguk @ yesmen lahap menelan fulus dan apa saja...

0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda