Ahmad Maslan dah gila saman..mengkhinzir buta mahu saman orang..ini tak lain kerana nak tipu masyarakat Felda sekali lagi..

Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan berkata antara isu yang akan dibangkitkan pada pilihan raya kecil itu ialah mengenai kegagalan kerajaan Kelantan membangunkan kawasan Galas selepas memerintah negeri itu selama 20 tahun.

"Apa yang kerajaan negeri buat berbanding BN di Galas. Kita yakin BN yang membangunkan kawasan Galas dan Gua Musang.

"Apa jasa Menteri Besar (Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat) berbanding Ku Li (Tengku Razaleigh), yang saya cukup yakin segala pembangunan di Galas dibawa oleh beliau," katanya sambil menyatakan secara peribadi beliau menyokong jika Anggota Parlimen Gua Musang itu diletakkan sebagai calon BN di situ.

TPM: Di antara YB Pas yang memenangi kerusi Galas dengan YB dari BN/Umno Muhammad Safi Deraman sudah tentu lebih lama pihak BN menang di Galas. Almarhum Chek Hashim dari Pas hanya menguasai kerusi Galas hanya 3 tahun. Hampir 50 tahun Barisan Nasional sudah tentu banyak ringgit /projek ditaburnya. Tidak pelik pun. Yang peliknya Ahmad Maslan macam budak-budak mahu buat perbandingan begitu. Kita tunggu Ahmad Maslan akan ke Galas menggalas RM sambil memegang pisau toreh getah menunjukkan dia turun padang bersimpati kepada orang-orang Galas.


0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda