Selepas membidas kenyataan Naib Presiden REFORMIS yang mencabar beliau berdebat secara terbuka tentang sistem pentadbiran negara dan prinsip beliau, Mohd Ezam bekas ahli UMNO merangkap bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan yang kini baru melompat ke UMNO semula menjelaskan:

" Jika ada mana2 pihak yang masih pertikaikan apa yang telah saya dedahkan terutamanya berkenaan isu enam kotak yang mengandungi dokumen rahsia itu, mereka boleh tanya sendiri kepada Anwar. Ini kerana saya sudah banyak kali jelaskan bahawa kewujudan enam kotak itu memang dalam pengetahuan saya tetapi ia ada pada Anwar. Saya sudah nyatakan kepada pihak polis yang menyiasat saya ketika saya ditahan mengenai perkara tersebut. Mereka patut dedahkan itu."
-Sinar Harian 10 Ogos 2008.

Apa pula komen anda dengan telatah Ezam ini?

3 Responses so far.

  1. Ezam tak perlu berdolak dalih dalam isu ini.Kalaupun ingin mencari kembali pupulariti,rasanya ia jauh tersasar kalau masih ingin mengaitkan dirinya dengan Anwar.
    Ezam perlu berdiri dengan kekuatan sendiri.Beliau perlu tampil dengan watak baru hero keumnoannya,barulah beliau dihormati rakan mahupun lawan.
    Prinsip perjuangannya telah dilacur.Rakyat terbanyak telah hilang kepercayaan kepada susuk yang suka mengadai prinsip diri.Ezam telah hilang wibawa dan kradibiliti.Ezam perlu belajar dari sejarah.Sejarah akan menderanya!
    Sesunguhnya Ezam tak mampu lagi melakukan sesuatu,hanya menunggu waktu untuk sekali lagi ditipu !!

  2. PAK PANDIR DENGAN ANAKNYA...PAK KADUK DENGAN AYAMNYA...SI LUNCAI DENGAN LABUNYA...MAT JENIN DENGAN ANGANNYA....SI EZAM DENGAN KOTAK-KOTAKNYA...YA, PENDEKAR DAN PEJUANG SEBENAR YANG AKAN JADI SATIRA KOMEDI RAKYAT JUA!

  3. ezam punya tapi ada kat anwar.. Macam ni ka? kalo dah takde tu takde jugak lah. kalo dah pencacai tu pencacai jugak lah. Memang si penjilat ludah. Ada pada anwar tapi ngko yang masuk ISA. Sudah lah.. Kami dah muak dengan drama murahan ko Ezam. Memang si Ezam dengan enam kotak-kotak Kosongnya!!

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda