Tentera Israel Dagang Organ Palestin ~~~Kosmo !


KEADAAN jenazah Bilal Achmed Ghanan, 19, yang didakwa dilapah tentera Israel untuk dijual di AS.


BAITULMAQDIS - Kekejaman tentera Israel bukan sekadar menyekat kemasukan makanan ke wilayah Gaza malah mereka dipercayai melapah organ penduduk Palestin untuk diperdagangkan.


Akhbar Sweden, Aftonbladet pada Isnin lalu mendakwa, wujud kaitan antara tuduhan tersebut dengan penahanan seorang lelaki Yahudi warga Amerika Syarikat (AS) berhubung penyeludupan organ manusia baru-baru ini.


Di bawah tajuk Anak-anak kami dibunuh kerana organ mereka, akhbar tersebut menyiarkan gambar jenazah seorang pemuda Palestin yang dipenuhi jahitan pada dadanya. Gambar tersebut dirakam selepas satu bedah siasat.


Lelaki Yahudi itu didakwa cuba mengimport satu ginjal dari warga Israel untuk dijual kepada seorang pesakit AS dengan harga mencecah AS$160,000 (RM567,400).


Penulis artikel itu, Donald Bostrom mendakwa ia ditulis berdasarkan keterangan beberapa penduduk Palestin di Tebing Barat dan Genting Gaza yang dikenali hanya dengan nama pertama mereka.


Menurutnya, terdapat kekurangan organ untuk pembedahan pemindahan di Israel pada masa kini dan rejim Zionis pernah melancarkan kempen menderma organ pada 1992.


"Ketika kempen ini diadakan, ramai pemuda Palestin hilang dan jenazah mereka dihantar pulang beberapa hari kemudian dengan kesan dilapah," katanya. - AFP


TPM: Menyayat hati. Marah dan benci. Celaka Yahudi !


Bagai tiada bahasa lagi untuk kita kutuk Yahudi kutuk Israel. Kabar terbaru ini, menunjukkan mereka amat melampau. Selain membunuh, mereka makan mayat saudara kita itu. Menjual organ-organ manusia sebagai satu pendapatan, jelas menunjukkan betapa jahatnya mereka. Mereka adalah ' spesis orang makan orang !'. Kegiatan Zionist Yahudi ini merupakan satu lagi sifat ganas melampau yang melanggar apa jua tahap adab ketamadunan manusia. Mereka selama ini pun tidak memperduli adab, moral dan ketamadunan manusia. Nabi-nabi mereka sendiri pun mereka bunuh, apa agi yang ada pada orang lain?


Dari jauh, kita hanya upaya menadah tangan memohon Allah satukan hati dan minda umat Islam di dunia kini. Berpadu menentang kebejatan Zionist itu, menentang penyokong-penyokongnya dengan semangat, harta dan nyawa serta menyahut seruan Allah...jangan berpecah-belah dalam menentang kezaliman dan kekufuran.


SALAM RAMADHAN KAREEM


1 Response so far.

  1. celaka laknatullah zionis israel!


    *selamat meraikan ramadan yang barakah.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda