Setiausaha Politik Exco Kerajaan Selangor Ean Yong Hian Wah, didapati mati jatuh dari bangunan SPRM Shah Alam. Kejadian yang berlaku ke atas Teo Beng Hock 30, menggemparkan lagi iklim politik negara. Teo dikatakan berada di bangunan SPRM kerana dalam siasatan dakwaan salah guna wang...(baca selanjutnya..)

Sudah tentu akan timbul pelbagai spekulasi dari kejadian ini. Menteri Di JPM DS Nazri AbdulAziz mengingatkan orang ramai jangan mudah menuduh sembarangan sebelum siasatan dibuat; tetapi mengapa Nazri pula pandai-pandai mengatakan mangsa telah terjun (semacam sengaja membunuh diri)? Kata Nazri:" Saya dapat laporan awal dari SPRM mengatakan dia dah dilepaskan selesai soal siasat semalam...Jadi, dia patut balik rumah. Kita pun tidak tahu dia nak terjun bangunan itu.." ( baca di sini..)

3 Responses so far.

  1. tiba-tiba mati, mati tiba-tiba!

  2. Sorang rakan sekerja ambo (oghe tino + umno) kata "biarlah, yang mati tu cina'. Masa altantuya mati dulu pun dia kata gitu jugak. Ambo jawab balik "barangkali awak suka kalau orang cina pun kata "biarlah, orang uighur yang mati di xinjiang tu, mereka muslim"

  3. sdr pyan. kecian.
    paknik bekeng. org umno ni selain bebal mereka dah takdak hati perut. matalamat menghalal cara. takbaik gitu.........

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda