Ada pihak yang menawarkan RM1000 buat sesiapa yang ada menyimpan foto Ketua Putera Umno Datuk Azeez Abd Rahim yang mengaku dibelasah oleh para penyokong PAS pada hari penamaan calon PRK N31 Bagan Pinang tempohari.

Perikatan Belia Bersatu Malaysia (PEMBELA) akan membayar sejumlah wang itu serta-merta kepada sesiapa yang menyerahkan gambar tersebut, lapor akhbar web rasmi PAS Harakahdaily.net (baca di sini....)

Dalam pada itu Timbalan Presiden PAS, Salahuddin Ayub menegaskankan bahawa Datuk Abd Azeez Abd Rahim telah membuat kenyataan palsa dan berbohong. (lihat di sini...). Azeez dikatakan sengaja membuat pengakuan dia dipukul, diterajang dan dikasarkan demi menjadikan isu bertujuan menjahatkan PAS yang bertanding menentang BN pada pilihan raya kecil itu. Tidak adapun tanda bengkak atau cedera pada badan Azeez walaupun Azeez diberi rawatan di hospital.

Macam-macam boleh dilakukan. Peduli apa pada moral dan kewarasan. PEMBELA mahukan ada sesiapa yang dapat membawa foto bukti Azeez di'malang'kan itu. Kita tunggu siapakah yang akan mendapat reward RM1000.00 itu.

Mari kita lihat rakaman video ini mempastikan kejadian 'Azeez kena pukul' itu:

0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda