“Kalau nak perang salib boleh. Kalau kata keamanan yang kita ada tak memadai dan kemahuan tak mencukupi, kita akan sambut…Jangan ingat orang Melayu Islam diam kerana takut. “Sebelum pengikut tewas di medan peperangan, ketua (PERKASA) dulu akan mati di hadapan bergelimpangan dengan darah,” kata Ahli Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali disambut tepukan kira-kira 150 hadirin.

Bercakap dalam satu majlis anjuran Komuniti 1Malaysia di Kampung Kerdas dan Kampung Changkat, Gombak malam tadi, Ibrahim menuduh orang Kritisn "mencabar posisi, kedaultan orang Melayu Islam”.( Baca lagi.....) ibrahim ali perkasa ceramah in gombak 2“Ramai orang
Kristian di Malaysia orang Cina. Orang Kristian (di dunia) ramai di Amerika Syarikat. Tali barut AS di Malaysia Anwar Ibrahim. Kita nampak, dah masuk saf-safnya,” katanya.

TPM: Ini la kenyataan manusia paling berat/rasis ..... lepas tu buat kenyataan macam ni sengaja nak bakar api perkauman / perbalahan agama di Malaysia .... wei semua orang yang waras.... tengok wakil bebas ni cakap, elok tangkap saja dia, masuk dalam penjara.....Kalaulah ucapan demikian keluar dari mulut orang2 PR sudah tentu mereka akan diberi tindakan berat. Kini kita bimbang, pihak keselamatan akan memilih bulu dan buat2 tidak pandang akan kenyataan panas AP Pasir Mas ini.

.

0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda