Datuk Seri Najib Razak berkata dunia akan lebih selamat dan aman berikutan kematian pemimpin pengganas Al-Qaeda, Osman bin Laden, dalam satu operasi oleh pihak keselamatan Amerika Syarikat bersama Pakistan di luar Islamabad hari ini.

NONEPerdana Menteri berkata kematian Osama adalah juga satu pengajaran bahawa keganasan tidak membuahkan sesuatu kebaikan sebaliknya membawa kemudaratan kepada semua pihak. (baca terus...)

TPM:

Ya dunia akan aman tanpa Osama bin Laden!,..tapi apakah dunia akan lebih aman dengan Amerika Syarikat,..macam di Afghanistan, Iraq dan kini di Libya,..Dunia akan aman tanpa AS. Hancurkan Amerika, hancurkan Yahudi. 1Malaysia juga tidak berapa aman sejak PM ini satu. Jenayah, rasuah, dadah dan harga barangan kian mahal mengganggu kehidupan rakyat tak habis-habis.


PM Najib 1Malaysia suka apa yang terjadi pada Osama...yang dikatakan pengganas. Amerika tu bukan pengganaskah, tidak membunuhkah.... Pelik bin Ajaib ulasan seorang perdana menteri yang kurang iman ni. Kita.respect Najib kalau dia kata dunia aman tanpa Amerika... beranikah dia? Pengecut. Obama / AS akan menerima padahnya nanti.

0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda