Labels: Sosial

Seorang janda yang sudah tiga kali kawin-cerai diperiksa doktor. Waktu doktor mau periksa dalam, terjadi percakapan.

Janda : “Hati-hati periksanya ya dok, saya masih ‘perawan’ lho …!”

Dokter: “Lho? Katanya ibu sudah kawin-cerai tiga kali, mana bisa masih perawan …?”

Janda : “Gini lho dok, eks suami saya yang pertama ternyata impoten (mati pucuk).”

Dokter: “Oh gitu, tapi suami ibu yang kedua gak impoten kan?”

Janda : “Betul dok, cuma dia gay, jadi saya gak diapa-apain sama dia.”

Dokter: “Lalu suami ibu yang ketiga gak impoten dan bukan gay kan?”

Janda : “Betul dok, tapi ternyata dia itu orang ‘partai politik’….”

Dokter: “Lalu apa hubungannya dengan keperawanan ibu …?”

Janda : “Dia cuma janji-janji saja dok, ‘gak pernah direalisasikan!!!”

Dokter: “?!?!?!?!????”

(Copy and paste dari blog Ustaz Muhsin Labib - gambar hiasan "Janda Berhias Cookies" ihsan Simply Delicious)

Posted by bakaq a.k.a. ~penarik beca at 5/16/2009 01:26:00 PM

2 Responses so far.

  1. Salam Pak Abdul Hadi Muhamad,

    terima kasih kerana meninggalkan pesanan yang berguna buat saya sewaktu hadir ke laman saya,

    salam kenal dan salam persahabatan.

  2. sdr zul.terima kasih kerana sudi menjengah di sini.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda