Ucapan DYMM AGONG Pun Akhbar UMNO Nak Temberang!
Politik & Isu Semasa Hari ini DYMM Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan himpunan BERSIH yang dijadualkan pada 9 Julai 2011. Sebagai rakyat saya amat menjunjung kasih atas nasihat Tuanku demi negara yang tercinta.

Malangnya, akhbar Umno milik kumpulan Utusan ,Kosmo Online seperti lazim dan kebiasaannya sering memesong dan memutar belit kenyataan.

Kalau ucapan pimpinan Pakatan Rakyat itu sudah biasa akhbar milik Umno ni buat putar belit. Apa dicakap lain dan disiarkan lain. ini ucapan DYMM Agong!Dalam ucapan DYMM Tuanku ada bertitah meminta kerajaan mahu isu Bersih diselesaikan secara rundingan dan meminta kerajaan agar melaksanakan segala amanah yang diberikan secara adil dan bijaksana dan “yang pentingnya.”

tetapi akhbar putar belit pengampu dan penipu ini tak berani nak siar cuba bandingkan apa yang disiarkan dalam Malaysia Insider di sini dengan berita dalam Kosmo Online di sini...Bandingkan juga disiarkan dalam Malaysiakini di sini Memamg betul akhbar pembelit nombor satu dalam negara sehingga ucapan DYMM Agong pun cuba nak putar belit! Daulat Tuanku!

by angkasanuri- Selatan Online 5/7/11

TPM: ......" Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan."

Surah Al-Hujurat Ayat 6.

..

0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda