Quoted dari Tranungkite:

Posted: Tue Feb 09, 2010 1:26 pm Post subject: berapa kali saiful ke putrajaya & ke pej.TPM???~~~factfactor wrote:


sepanjang feb2008 - june2008, berapa kali agaknya saiful ke putrajaya atas urusan "biasiswa" yg PATUT diberikan pd saiful dgn duit rakyat walaupun dia tu level bodo??

bagi aku, dari pic tu sendiri.. sekurang-kurangnya 4 kali..

tapi jika saiful cerita yg dia pegi sekali je dgn 4 pasang pakaian berlainan, mesti cacai-cacai pecaya ni..

sebagaimana cacai-cacai pcaya yg saiful tak berak 2hari 7jam..

apa kata cacai-cacai??? Laughing Laughing



TPM: Ya tak ya...kita tidak tahu atau perasaan berapa kali si Sayfool ni ke Putrajaya hingga dia sempat berfoto dengan beberapa pemimpin negara, termasuk dengan DS Najib walaupun tidak terdapat dalam foto-foto di atas. DS Najib juga pernah mengaku bahawa si Sayfool ini pernah ke kediaman beliau...aperke hell nya. Untuk mohon biasiswa direct dengan TPM? Kenapa tidak dengan Menteri Pelajaran masa itu. Dalam pada itu DS Najib juga pernah memberitahu dia tidak mengenali budak 'pemimpin pelajar ' itu.
Kelihatan pada foto di atas si Sayfool memakai baju yang berlainan. Itu tandanya bukan sekali dia ke Putrajaya malah sudah tentu mengambil kesempatan mendekati orang-orang besar kerana kesempatan terbuka luas dan dirinya akan jadi famous sekelip mata. Bertukar-tukar pakaian dalam jangka masa singkat hanya boleh berlaku kerana mengikut skrip seperti mana adegan dalam filem-filem Bollywood!


0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda