Gila Talak! Itu ungkapan sesuai untuk Umno Kelantan. Waktu jadi laki tak peduli bini. Bila dah jadi bini orang macam-macam dijanji. Nasib baik tak janji...kalau aku jadi laki kamu semula aku akan hadiahkan kamu sepuluh lelaki selain aku.

Isu air di kelantan tak ubah seperti isu beras sewaktu PAS mula-mula memerintah Kelantan dulu. orang Kelantan dikatakan tak de beras untuk makan... terpaksa mengemis dari siam...rupenye memang orang Kelantan makan beras siam sebab beras Malaysia murah-murah belaka.


Sekarang isu air la plak...(baca lagi...)

Pengkhianat kepada rakyat Kelantan, bersuara lagi semalam. Kali ini dia mahu kelentong orang Kelantan dengan membangkitkan masalah air bersih yang didakwanya dihadapi oleh sebahagian besar rakyat Kelantan akan dijadikan agenda utama dalam perjuangan Umno Kelantan membela nasib rakyat jika diberi peluang memerintah Kelantan pada pilihan raya umum ke-13 kelak.

Timbalan pengerusi badan perhubungan Umno Kelantan, Datuk Awang Adek Hussin dalam kenyatananya dipetik dengan mengaitkan ini berpunca dengan kegagalan PAS mengatasi masalah itu walaupun diberi peluang memerintah selama 20 tahun di negeri itu.(Lebih jelas lagi, sila baca..)

0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda