tiada apa ucapan yang layak diberi kepada ds khir toyo atas keceluparannya mahu menggocah ts khalid selain 'alang2 menyeluk pekasam biar lengan berbau busuk', khir bukan silap, dia sengaja demi capai pepulariti dan melaksana dendam kesumat.

dia mantan MB selangor yg telah bahagia dgn jawatan itu. terbalik 'kot' dia kini menjadi ketua pembangkang di DUN yang dulunya dia menjadi bos.dia mahu sangat ts khalid tergugat dengan asakannya... dia mahu asakannya itu membuah hasil baik buat modal ke pertandingan Ketua Pemuda UMNO Mac nanti. besar maknanya. khir memang bijak. namun dia bodoh dengan menilaikan dirinya saja yg bijak, orang lain tidak.

akibatnya nanti...khir akan terjerat, yang dikejar tak dapat yg dikendung akan mengheret dirinya ke kandang OKT di mahkamah. barangkali akan ada gocahan terbaru khir terhadap ts khalid untuk menepis dan memalu badan khalid sebelum khir meneruskan perlawanan di gelanggang merebut KP UMNO.. 'game' semakin sedap utk ditonton. bravo khir! mantan MB vs MB.. dr gigi vs tokoh koperat...isu hartanah di mekah vs isu lembu korban...

siapa pulak akan terkorban? siapa pula akan KO?

0 Responses so far.

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Memberi Komen Anda